بسلامتی من...

بسلامتی من...

 

منی که الان دلم واسه 

 

 یه بی معرفت تنگه...

 

منی که بغضمو جلو همه 

 

 قورت میدم که یه وقت  

 

 گریه نکنم... 

 

منی که هر آهنگی گوش 

  

 میدم به یاد تو  

 

می افتم... 

 

منی که شبا از تنهایی 

 

-از بی رویایی با  

 

هدفون تو گوشم  

 

می خوابم...

  

منی که این روزا توی 

 

 دنیای مجازی خودم  

 

غرق شدم...

 

منی که دیگه نمی دونم 

 

 حتی چه مرگمه و 

 

 چجوری باید خودمو  

 

 خالی کنم..  

 

منی که نامردی رو در  

 

حقم تموم کردن و هنوز 

 

 بلد نیستم نبخشمشون... 

  

آره رفیق...بسلامتی من...

 

منی که حال و روزم شاید

 

طوفانیه...



نظرات شما عزیزان:

Reza
ساعت20:57---22 خرداد 1394
همیشه مرا که میدید قهقهه میزد و من به این خوش بودم که دل او را شاد میکنم
اما...
انگار او با خنده هایش میگفت: وقت خودت را تلف کرده ای!


shayan
ساعت17:49---14 خرداد 1394
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبم سر بزنی و نظر بدی
اگ دوستداشتی لینکم کن خبر بده تا لینکت کنم نظر یادت نره
http://www. sh09216703382.loxblog.com/
خوشحال میشم به چت رومم بیای درجه هم میدم
http://www.arestarchat.ir


چہــار دیوارے عاشــِ ـقانہ ے مـَـטּ
ساعت18:46---8 خرداد 1394


مـےگـویـَنــــב

سخـــتـــے هـــآ نــمـک زنـב گیست!

چــرآ کسـے نـمـیفهمـב


نــمـک برآی مـَن کـِﮧ خـآطرآتم زخمـــے است

شـــور نـــیســـت

مـــزه בرב میـــבهـــב

می گویند عشق آنست که به او نرسی و من می دانم چرا …! زیرا کسی نیست که زنانه عاشق شود و مردانه بایستد…پاسخ:


مهسا
ساعت15:35---8 خرداد 1394
سلام زیبابود
پاسخ: نظر لطفتون هس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 خرداد 1394برچسب:, | 3:47 | نويسنده : mohammadhoseinparsaei |